Poučme se ... aneb reference a diskuze o firmě ES,s.r.o.

  • Vyplnit kolonku Jméno níže pod příspěvky (může se jednat o přezdívku), dále vyplnění Titulku, a již můžete psát do okna příspěvků. Pro odeslání postačí kliknout na tlačítko Odeslat.
  • Prosím všechny přispěvatele do Diskuze níže (vzhledem k  podání již vyřízené žaloby vůči mé osobě a společnosti Webnode.cz), aby se ve svých příspěvcích  vystříhali užívání vulgarismů, či případně čehokoli, co by bylo možné považovat za vyhrožování vůči společnosti ES,s.r.o. či jejímu jednateli Davidu Menclovi.

Poučme se, a nedovolme se nadále nechat obelhávat a okrádat!

nemají kšefty???

lion2011 | 16.04.2013

Nemají kšefty, tak pracujou nervy.......

Re: nemají kšefty???

Novobilská Viktorie | 16.04.2013

A také pracují soudy.
Dnes Okresní soud v Kladně vyhověl v plné výši naší žalobě proti Rozhodčímu nálezu podanému Ekonomickými stavbami proti nám a to mimo jiné především z důvodu obcházení zákona.
Jakmile bude obdržen písemně, bude zde rovněž vložen.
Nevzdávejte se a bojujte za sebe, své rodiny a spravedlnost!!!
Soudy a změna judikatury, která jim doposud svazovala ruce, už začínají dostávat rozum a ve světle všech skutečností začínají také konat!!!

nemají kšefty???

lion2011 | 17.04.2013

Gratulace....snad to konečně dojde lidem a nenechají se nalákat a okrást...

vyhrožujou a mají smůlu!!!!

lion2011 | 05.03.2013

https://profipravo.cz/index.php?page=article&id_category=61&id_article=254728&csum=4fb05e87

Re: vyhrožujou a mají smůlu!!!!

Novobilská Viktorie | 06.03.2013

Dnešního dne Vrchní soud v Praze zamítl ve svém rozsudku rozsudek Krajského soudu ve věci Davidem Menclem uplatněné směnky vůči nám a celou věc vrátil opět soudu Krajskému soudu.
Další informace, včetně důrazné promluvy předsedkyně senátu Vrchního soudu vůči právní zástupkyni Davida Mencla, ráda poskytnu poškozeným klientům telefonicky.
Vzhledem k tomu, že ES tyto stránky jako veřejně přístupné sledují, je tato skutečnost nutnosti sdělení dalších podrobností prostřednictvím telefonického hovoru pro další poškozené klienty snad pochopitelnou.

Re: Re: vyhrožujou a mají smůlu!!!!

lion2011 | 07.03.2013

No tak gratulujeme, zaplaťpánbůh jenže oni okrádají lidi dál je to hnus.
Prosím pošlete mi info na email lion2011@seznam.cz-telefonicky jsme spolu již mluvily...

Vážený pane xxxxx ...

Novobilská Viktorie | 04.01.2013

... zřejmě zasvěcení vědí, kdo se zde bál vystupovat pod svým skutečným jménem.
Všichni poškození chápou zoufalost Vaší situace, protože se v ní více či méně nacházejí díky Ekonomickým stavbám a jejich jednateli také.
Nicméně Vás žádám, aby jste vzal rozum do hrsti, tak jako my všichni.
Je zcela logické, že na těchto stránkách, které jsou veřejně přístupné komukoli - a právě ono komukoli by Vám mělo rozsvítit pomyslnou žárovku nad hlavou - nelze komunikovat o interních záležitostech týkajících se postupu v celé věci.
Pakliže jste chtěl jakoukoli radu, informaci, atd., postačilo pouze napsat E-mail nebo zavolat ať už mě, paní Mutzbauerové, či komukoli dalšímu z mnoha desítek poškozených. Ostatně, všichni obdrželi hromadné E-maily s kontakty na poškozené klienty.
Nic z toho jste však zřejmě neučinil.
Rozčilujete se nad tím, že se zde nic neděje.
A co by se zde mělo dít, mimo to, že zde noví poškození klienti sdělují své pocity, či své zkušenosti?
Veškeré podstatné věci v celé kauze zde nelze sdělovat, což musí být komukoli se selským rozumem zřejmé.
Poddáváte se tlaku a nezlobte se na mne, ale Váš postoj, zvláště jako od chlapa, mi přijde velmi zbabělý. Abych parafrázovala Slunce, seno..., pak tedy nikoli: "Ty už jseš horší než ty baby v kravíně! Předsedo, oni mají bazény! Předsedo, oni mají záchody!"
Oni mají, oni mají...Oni možná mají. My máme taktéž.
Hitler také sežral nejprve téměř celou Evropu a Severní Afriku, než mu spojenci přistavili kyslík a poslali ho tam, kam patří.
Vše potřebuje svůj čas. Je pouze Vaší záležitostí, že nic s nikým nekonzultujete (mimo svého právníka). Přestože kontakty na poškozené a zasvěcené do celé věci více máte na těchto stránkách, a této stránce samotné, jako na stříbrném podnose.
Kdyby měl každý člověk Vaší povahu, tak jsou věznice prázdné a na ulicích panuje čirý chaos. Což vzhledem k tomu, že jste muž, je poněkud smutné...

pozor na podvodníka!!!

lion2011@seznam.cz | 05.01.2013

pozor na člověka, který zřejmě podle emailů píše poškozeným aby tahal informace a pak se už neozve!!!kdopak to asi je???
petrlik.v@seznam.cz.....
už nevěděj jak se k nám dostat, ale my o sobě víme, tak nemají šanci!!!!

Re: pozor na podvodníka!!!

Novobilská Viktorie | 05.01.2013

Nu, tak to pozor!!! E-mailů si mohou zakládat X, stejně jako kupovat X dobíjecích karet. Prachů na to mají víc než dost. Je třeba být velice obezřetnými a poskytovat pouze ty základní informace, které ostatně už proběhly a probíhat budou televizemi...

Re: Re: pozor na podvodníka!!!

lion2011 | 06.01.2013

no už se neozval, tak je to jasné, tak pozor na něj....

Mencl

takyjakonakaši | 28.12.2012

XXXXXX firma,stejně tak,jako její hlavní XXXXXXX. Kdo z Vás ho viděl osobně ? Když už tam přijedete z jakékoliv dálky tak buď není přítomen,náhodou musel narychlo odjet,nebo se prostě nechá zapřít,aby se nemusel setkat s klienty tváří v tvář ! Prostě to je XXXXXX !

Re: Mencl

xxx | 28.12.2012

souhlas

ES

zikin | 19.12.2012

chtěl sem od nich postavit,a ted s díky odmítám

ústavní soud

a | 03.12.2012

Tady je potvrzení o nekalém jednání es. https://m.aktualne.centrum.cz/article.phtml?id=764899&s=12

Re: ústavní soud

george | 03.12.2012

Že,by přece jenom svitla naděje na trochu spravedlnosti.Kéž by.Možná ho ty boží mlýny přece jenon semelou,i když tomu u nás dávám jen mizivou šanci.Kéž!!!!!!!!

Re: Re: ústavní soud

Creolla | 03.12.2012

Nic se nebojte!!! V říjnu vydal Ústavní soud výnos o 21 stranách, které okamžitě předložil parlamentu na změnu zákona z roku 1956 pro tyhle věci a už teď doporučil skrz ten výnos soudům, aby kombinace půjčky + směnky a spotřebiteláky + směnky vůbec nebral v potaz a rovnou je zamítal!!!! Naši zkušenost jsem dala na zpovědnici. Tady bych se jinak už opakovala. Marťa.

Re: ústavní soud

odkaz na US | 17.12.2012

www.concourt.cz/soubor/7460

ústavní soud

lion2011@seznam.cz | 18.12.2012

To se z toho mencl opupínkuje až nám všem bude vracetz zálohy za to ......... co pro nás udělal!!!!

ES

Jarda | 23.11.2012

Dobrý den,

děkuji všem za reference, které píší na internetu.
S firmou jsme měli několik sezení a zarazilo nás, že po nás chtějí 170 000,- Kč a tlačí nás podepsat smlouvu. Bez toho prý nemohou začít.
Rozhodli jsme se, že s nimi NESTAVĚT ! ! !

děkujeme všem

Re: ES

lion2011 | 26.11.2012

Je to velký podvod a konečně už se ví, že se nejedná jen o pár poškozených klientů jak tvrdí ES, ale o DESÍTKY poškozených klientů jak se píše v recenzích!!!! Aspoň lidi vědí konečně kde je pravda!

Re: ES

Jana | 26.11.2012

Dobrý den všem,
máme stejnou zkušenost jako Jarda. Zarazila nás jednak výše požadované zálohy a dále tlak jaký byl vyvíjen na její rychlé zaplacení. Samozřejmě nám manažer projektu p. Fryček nabízel i půjčku, kterou jsme odmítli na místě. Vybrali jsme si typový dům, ale chtěli na něm udělat drobné úpravy, na což jsme samozřejmě požadovali korektní nabídku v podobě kalkulace ceny a vizualizaci domu po úpravách. To manažer projektu odmítl s tím, že toto připravují pouze svým klientům a tím se staneme až po zaplacení nehorázné zálohy. Mail nám poslal i samotný pan Mencl, který nás ujišťoval o tom, že našim přáním vyjdou vstříc a zaštiťoval se spokojenými klienty. Naštěstí jsme procitli včas než jsme něco podepsali nebo zaplatili a to i díky informacím od poškozených klientů.
Velice vám všem tedy děkujeme za cenné informace, díky kterým jsme doslova za minutu dvanáct utekli hrobníkovi z lopaty.
Držíme palce všem podvedeným.

Kde to žijeme???

Herry | 23.11.2012

V pondělí 19.11.2012 jsem viděl v televizi reportáž v Černých ovcích.
Je neskutečné, ce se v našem právním státě děje. Rodiny chtějí stavět rodinné domy a místo toho prožívají noční můry.
Doufám, že orgány činné v trestním řízení vše napraví a konečně už bude firmě ES odejmuta licence a Mencl půjde do vězení.

Držím všem poškozeným palce

ES-Černé Ovce 2

cisticviktor | 22.11.2012

Skvělá reportáž,která ukazuje,jaký je ve skutečnosti Mencl "........" a s ním i celá jeho ......... firma jménem ES !! LIDI BACHA NA NĚ !!!!

Re: ES-Černé Ovce 2

xxx | 23.11.2012

souhlas

ES

lucie | 02.10.2012

Dobry de chtela jsem se zeptat mame smlouvu o smlouve budouci mame pujcku od mencla a platime uroky uz dva roky ale nemuzeme stavet protoze nemame stavebni parcelu ale jen jako zahradu chci se zeptat jestly mame nejdriv odstoupit od smlouvy a pak dat trestni oznameni nevim jaky duvod udat na cem podlozit totresti oznameni

Re: ES

Novobilská Viktorie | 02.10.2012

Dobrý den, paní Lucie.
Zavolejte mi na číslo 604 417 542 nebo na číslo paní Ivanky Mutz. 602 510 814.

ES + D.M.

Ivamu | 25.09.2012

Špatní rádci
autor: Ivana Mutzbauerová
03. června 2012 00:00
Zaregistrovali jsme nové a z našeho pohledu jistě zajímavé příspěvky na internetu. Příspěvek nám přijde velmi reálný, od skutečného zákazníka. Po jeho přečtení se budeme odpovědných pracovníků Ekonomických staveb ptát na tyto otázky:
Jedná se o reálného zákazníka ES?
Za co zaplatil 800.000 Kč?
Proč nebyla vyřízena hypotéka?
Jak probíhala komunikace s tímto klientem?

Dobrý den všem,za jeden podpis, který byl podle Mencla jen formalitou, než se vyřídí hytotéka, jsem zaplatila 800 000,– Kč. Nebyly schopni vyřídit hypotéku, ale poslat mi dopis abych zaplatila 1. etapu financování 490 000,– Kč i přestože věděli, že není od nich vyřízena hypotéka. Byl to od nich pěkný podraz.
ES a Menclovi vůbec nejde o to, aby stavěl rodinné domy, jeho předmětem podnikání je, aby mu důvěřiví lidé podepisovali směnky a smlouvy o dílo.Do té doby než podepíšete mají perfektní vystupování, jsou sluší a pozorní.Po podpisu přestanou komunikovat,a začnou vyhrožovat ! ! !Věřte mi jsou to osobní zkušenosti,které s firmou ES a Menclem mám ! ! !
Ivam

praktiky ES a D. Mencla
Dobrý den všem,jen ve zkratce popíšu můj příběh z ES:Na internetu mne před několika lety (2006) zaujaly stránky ES, neboť nabízely zajištění kompletního servisu a to včetně vyřízení hypotéčního úvěru a souvisejících prací zdarma.To vše mi při naší první schůzce osobně ústně slíbil D. Mencl. na základě jeho ústního ujištění jsem v dobré víře a přesvědčení podepsala směnku na přípravné práce. Směnka byla jen formalitou, jak tvrdil Mencl a po dokončení stavby mi bude odečtena z hypotéčního úvěru.Nejdříve vám hypotéční úvěr vyřídíme a pak částku odečteme.Místo vyřízení hypotéky mi přišla výzva k zaplacení I. etapy financování440000,– CZK. Přestože Mencl věděl, že nemám vyřízenou hypotéku poslal tuto výzvu a nabídl mi další jeho půjčku ve výši 960000,–CZK. Odstoupila jsem od smlouvy a od r. 2008 se s ES a D. Menclem soudím.Problémy poškozených klientů se kterými jsem v kontaktu ( a věřte, že jich není málo ), jsou vždy na stejném principu.Vyjímečně etická, pozitivní a výborná komunikace, perfektní vystupování s klienty do doby, než se směnka a smlouva o smlouvě budoucí podepíše do té doby než se důvěřivý klient „lapí“. Hodí se pořekadlo „Když ptáčka lapají, pěkně mu zpívají“ Pak následuje ze strany ES a D.M.nezájem, neochota, špatná komunikace, soudní spory . . . . .
K dnešnímu dni jsem za jeden podpis zaplatila 800000,–.
Nyní jsem u Nejvyššího soudu a nevzám to!!!!! Věřím, že spravedlnost existuje, věřím, že rozhodnutí soudu se bude slučovat s dobrými mravy a slušností. Nikdo nemůže mít prospěch ze zneužití práva, či porušení práva a nebo z toho, že nejednal v dobré víře, resp. nikdo nemůže mít prospěch z vlastní nepoctivosti na úkor slušných , poctivých a důvěřivých lidí.Věřte, že jsem si za těch pár let prošla peklem. Varuji všechny ty, kteří mají v úmyslu s ES stavět, jim nejde o to, aby Vám postavili dům, jde o to, aby jste jim podepsali.
Pokud máte zájem o reference na ES pište na : ivanamutzi@sez¬nam.cz

Vyjádření ES:

Ano, tyto příspěvky jsou příspěvky naší bývalé klientky Ivany Mutzbauerové. Klientka u ES dne 27. 7. 2006 uzavřela smlouvu o smlouvě budoucí. V této smlouvě objednala úpravy svého projektu a zajištění stavebního povolení. Oba tyto úkoly ES pro klientku řádně provedly a proto také dne 11. 12. 2006 uzavřela klientka Mutzbauerová s ES smlouvu o dílo, ve které závazně objednala stavbu rodinného domu. Ve smlouvě se klientka zavázala uhradit nejpozději do 15. 3. 2007 první zálohu na stavbu domu. Po uplynutí tohoto termínu se ukázalo, že přes svůj zřejmý závazek nemá klientka na úhradu zálohy volné prostředky. Nedostatek prostředků na zálohu není žádným fatálním problémem. Podobná zadání řešíme v ES pro klienty velmi často. Banka své prostředky z hypotéčního úvěru uvolní, až po rozestavění domu a zapsání zástavy do katastru nemovitostí. Bylo tedy nutné pro paní Mutzbauerovou zajistit financování prvé etapy stavby.
Klientce jsme nabídli tři možnosti překlenovacích úvěrů, kterými bylo možné stavbu rozestavět. Klientka však možnost překlenovacího úvěru zcela odmítla. Vyžadovala řešení, kdy ES dům nejprve postaví a ona následně hypotéčním úvěrem zaplatí. Toto řešení jsme odmítli, protože neodpovídalo sjednaným podmínkám ve smlouvě o dílo. Klientka s pracovníky ES následně zcela přestala jednat a odkazovala na své zástupce. Nejprve na pana Nečesánka a později na právního zástupce pana Neústupného. Odmítáme tvrzení, že jsme s klientkou odmítli jednat. Naopak korespondovali jsme opakovaně se zástupci, které si sama klientka určila.
S panem Nečesánkem komunikoval ředitel společnosti a podal mu veškerá potřebná vysvětlení, kopie korespondence odesílal pan Mencl také klientce. Kopie této korespondence přikládáme Kanceláři ke kontrole. Na dopisy pana Mencla s návrhy řešení dalšího postupu již pak bohužel nepřišla od pana Nečesánka žádná odpověď. Po odmlce, kdy klientka sama neúspěšně zajišťovala financování své stavby, prostřednictvím svého nového zástupce odstoupila od uzavřené smlouvy o dílo.
Ekonomické stavby nabídly zástupci klientky panu Neústupnému narovnání vzniklé situace zaplacením částky 257 425 Kč. Tato částka měla pokrýt náklady na úpravu projektu, stavební povolení i náklady na zrušení objednané stavby domu. Jménem klientky pan Neústupný nabídku ES odmítl a nabídl úhradu 20 000 Kč.
Paní Mutzbauerová patří k lidem, které nepřekvapí 15% storno poplatek při zrušení dovolené. Ale velmi překvapí 5% storno při zrušení objednávky domu. Ekonomické stavby za odvedenou práci a jako storno uzavřené smlouvy nabízely klientce vyrovnání částkou 257 425 Kč. Klientka této vstřícné nabídky nevyužila. Uvěřila radám svého právního zástupce, pana Neústupného, nechala se vtáhnout do soudní pře a dnes musí po rozhodnutí soudů zaplatit částku 591.449,-Kč. Rozdíl mezi původní částkou a rozsudkem soudů je tvořen zcela zbytečnými náklady soudů a právních zastoupení.
Pokud klientka dnes mluví o zaplacené částce 800 000 Kč, pak rozdíl mezi rozsudkem 591 449 Kč a 800 000 Kč jsou nejspíše náklady, které zaplatila, i přes prohraný soud, svému zástupci panu Neústupnému. Stejnému právnímu zástupci, který klientce v roce 2007 poradil neuposlechnout vstřícné nabídky ES na vyrovnání částkou 257 425 Kč. Dovolíme si tedy zpřesnit tvrzení paní Mutzbauerové. Za dva podpisy, nikoliv jeden, za úpravu projektu, stavební povolení a za nedodržení kontraktu zaplatila 257 425 Kč. Za svoje rozhodnutí nedohodnout se a raději se soudit pak zaplatila 334 024 Kč a za špatnou radu svému právníkovi dalších 208 551 Kč.
Je snadné přenášet své odpovědnosti na jiné. Odpovědnost za rozhodnutí soudit se a z této plynoucí ztrátu 542 575 Kč však musí paní Mutzbauerová unést na svých ramenou. Všechny naše rady směřovaly k postavení domu. Následně když stavba domu byla zástupci klientky odmítnut, jsme směřovali své úsilí k dohodě a mimosoudnímu vyrovnání. Když i tuto možnost zástupci paní Mutzbauerové odmítli, přivodili jí velkou a zbytečnou ztrátu. Necítíme se odpovědní situací, kdy klientka místo našich rad uposlechla jiné, nesprávné.

Závěr Kanceláře pro uvádění zpráv na pravou míru

Ověřili jsme opakovanou korespondenci mezi zástupci ES a zástupci klientky. Je zřejmé, že ke svému zastupování nevybrala správné zástupce. Paní Mutzbauerová dostala od ES radu rozestavět dům z překlenovacího úvěru a následně financovat z hypotéky. Lidé v ES rozumí své práci. Množství postavených domů jim dává velkou zkušenost při řešení nových klientů. Je velmi pravděpodobné, že pokud by klientka uposlechla doporučení své manažerky financí, bydlela by dnes ve svém domě od ES. Rozhodla se však vyslyšet rady jiné, rady, které ji přiměly odstoupit od smlouvy, soudit se a dnes stály klientku zbytečné náklady ve výši 800 000 Kč. Vyplatí se naslouchat zkušeným. Ne každý, kdo říká, co chcete slyšet, Vám musí nutně dobře radit. Přesně to potkalo paní Mutzabauerovou. Zvolila zástupce, kteří jí nepodali dobré rady. Místo k bydlení ji přivedli před soud a ke ztrátám.


Čas dá za pravdu dobré radě a odsoudí špatnou.

A teď si přečtěte i vyjádření moje. ES lžou jak když tiskne! ! ! !

Vyjádření
Dobrý den všem,
reauji na informace příspěvků kanceláře ES „kdy uvádějí věci na pravou míru“ a považuji za nutné se k tomu vyjádřit.
Osoba, která příspěvky napsala uvádí nepravdivé informace.
Domnívám se, že zcela správně a spravedlivě zhodnotil celou věc Krajský soud v Plzni ve věci: číslo jednácí 49Cm92/2008 ze dne 07.12.2010, kdy v rozsudku do detailů popsal celou situaci.
Přestože Vrchní soud v Praze viděl věc jinak a posoudil ji po velice krátkém jednání jen formalisticky, v rozsudku se spoustou pochybení, bylo z mé strany reagováno tím, že po domluvě se svým právním zástupcem jsme podali ve stanovené lhůtě dovolání k Nejvyššímu soudu, kde čekáme nyní na rozhodnutí.
Nechápu z čeho vychází osoba, která příspěvky píše, že uvádí, že můj právní zástupce JUDr. M. Neústupný nabídku ES o narovnání vzniklé situace, kde se jednalo o zaplacení částky 257 425,–Kč odmítl a nepodal mi dobrou radu a tím mne přivedl místo k bydlení před soud a ke ztrátám. S mým právním zástupcem jsem vždy předem vše konzultovala a bylo to právě moje rozhodnutí uplatnit právní kroky, které mi dává „Právní řád“ České republiky. Částka, kterou na mě ES požadovali byla nesmyslná, neboť všechny přípravné práce, které zahrnovala SOSB byly z mé strany již před podpisem smlouvy zajištěny (samozřejmě na moje náklady).
Nechápu ani útočnost ze strany Es a považuji to za nefér vůči mému stavebnímu dozoru Ing. B Nečesákovi, který byl v té době mým stavebním dozorem. Jedná se o specilistu v oboru s několikaletou praxí a to bylo právě rozhodující oslovit ho, aby dozoroval výstavbu mého rodinného domu.
Nepovažuji za nutné na tyto lži dále reagovat, vše je řádně popsáno a vyjádřeno v rozsudku Krajského soudu v Plzni, pod jednacím číslem, které uvádím v úvodu.
Považuji však za slušné, aby se kancelář ES za neférové a nepravdivé pomluvy mýmˇ„Špatným rádcům“ na patřičné úrovni omluvila.

Ivamu

Re: ES + D.M.

lion2011@seznam.cz | 26.09.2012

Paní Ivo,
my poškození víme, kde je pravda a ostatní ať staví s ES a pak nám ukáže jak bydlí...nikdo nechce ukázat co neexistuje!!!!!

TV prima

xxx | 24.09.2012

A co prima?,nedávno jsem koukal na primu,na pořad jak se staví sen s přítelkyní a sponzor pořadu? Hádejte.... Ekonomické stavby!!!
Já myslel že mě trefí,pořád o nich slyším,když mi nepošlou ten jejich ......... buletin,ve kterém mají a splňují všechny normy,pyšní se jaká to je největší,nejlepší a nevím co ještě nej firma na světě tak na to musím koukat v televizi, kdyby byly aspoň u soudu a drželi toho ......... Mencla ve vazbě,néee to ne. ........ si čte fóra a vymýšlí lepší reklamu a promyslnější smlouvy o smlouvě budoucí a tiskne lístky na směnky jak na běžícím pásu...
Pane bože,ani nechci vědět,kolik lidí mu naběhne nebo už naběhlo tenhle rok.
Třeba já,myslíte že jsem já blbec koukal na nějaké recenze,VŮBEC!!! Blbec jsem ještě v práci machroval za jak dlouho a za jakou směšnou splátku budu mít NOVEJ DŮM.
Aspoň že kamarád bylchytrej a povídal mi. Já si počkám až budeš mít postavíno a pak do toho půjdu taky. Ještě že tak..
Tak co jsem chtěl jsem napsal,pár dní zpátky jsem koukal na jak se staví sen a ES tam nebyly,tak doufám že už ani nebudou,jestli jo tak tam snad zavolám,třeba je jen seřvu jakýho mají sponzora..

Re: TV prima

Novobilská Viktorie | 25.09.2012

TV Primu teprve soud čeká, narozdíl od České televize, která ho již vyhrála. V zájmu právní neutrality nyní musí se skřípěním zubů vyčkávat. Po ukončení soudu budou pokračovat dále. Nic se nebojte.

Tv Nova

Mrazík | 22.09.2012

Jsem tu zas:) Ta reklama na ES od Tv Nova je hustá. Dávají ji vždy než začne Harry Potter. Dnes jsem to znovu viděl na vlastní oči. Sice je to možná výdobytek dnešní konzumní ekonomiky, ale jak vidno etika zde není. Je to jako když vás pokoušou psi a možná jste to sotva přežili, ale nemůžete s tím nic dělat, protože nevíte koho ještě pokousali a kde se vůbec vzali a ani to zda ještě budou stejně tak příště agresivní. Jediné co máte je pocit beznaděje a možná i strach, který začíná chorobně ovládat vaše myšlenky. Stále doufáte a přejete si, aby to za vás někdo vyřešil nebo čekáte že se stane zázrak. Nestane se ale nic. Je potřeba začít bojovat na všech frontách, všude, kde se zlo nalézá, tedy i na Tv Nova, které etika nic neříká. Jen bojem na všech frontách a všemi prostředky a se spojením všech, kteří jsou poškozeni, ale i těch, kteří na to mají a není jim to lhostejné, lze zničit a potrestat tyto chyby naší zkorumpované společnosti od prezidenta počínaje. My jsme ti, kteří nevědomky živí zlodějnu.

Re: Tv Nova

Novobilská Viktorie | 23.09.2012

Naprosto souhlasím.

Re: Tv Nova

lion2011@seznam.cz | 23.09.2012

Je to hnus a co dodat....chtělo by to trest a to řádný!!!!

Re: Tv Nova

xxx | 24.09.2012

Také souhlasím.

HROMADNÁ ŽALOBA!!!!!!

xxx | 18.09.2012

Hlaste se všichni na správce této stránky a podávejte hromadné trestní oznámení...
Musíte to udělat!!!!
Vylezte z kouta a dělejte něco. BERTE TO JAKO ROZKAZ!!!
KAŽDÝ Z VÁS KDO JEŠTĚ NEPODAL TRESTNÍ OZNÁMENÍ TAK AŤ TAK UČINÍ!!!

Re: HROMADNÁ ŽALOBA!!!!!!

Novobilská Viktorie | 19.09.2012

Netřeba tolik zvonit na kolejnici poplach. Trestních oznámení v hromadném trestním oznámení bylo podáno tolik, že příslušné orgány činné v trestním řízení neví co dřív. Ale samozřejmě, každý poškozený by se měl přidat také, a dožadovat se spravedlnosti a nápravy věcí.

Dále si dovoluji informovat všechny poškozené, že dne 17.září soud pro Prahu 2 smetl ze stolu žalobu podanou ES vůči České televizi. Důvody jsou snad každému poškozenému jasné. Zatímco Česká televize měla k dyspozici skutečné, pravdivé a nevyvratitelné dokumenty týkající se poškozených klientů, ES se ve své žalobě oháněly svými mýty, fikcemi, polopravdami a lživými tvrzeními.
Tolik k věčným blábolům Ekonomických staveb a jejich "nebohého" jednatele o tom, jak je neprávem pranýřují nepoctiví klienti...

super firma

viktor | 17.09.2012

Ahoj všichni co máte špatné zkušenostosti s "ES". Jsou to ......., ........ a ........,kteří vás připraví nejen o peníze,čas,ale i kus zdraví a rodinného života. Nebuďte naivní a pokud hodláte s nimi něco uzavřít,hodně rychle si to rozmyslete a hlavně rozvažte,zda-li ano. Katalogy vypadají pěkně,ale realita je bohužel úplně jiná a ten "........." co stojí v čele této skupiny je ........,který si zaslouží pořádně zlynčovat všemi co naletěli.

I já patřím k podvedený - chtějí po nás 4.860 000 Kč :(

PR | 08.09.2012

Zdravím vás všechny, i já s bývalým manželem patřím k poškozeným klientům. Lituju dne, kdy jsme si s nimi sjednali schůzku. Nyní se zapojuji do trestního oznámení na ES. Jsem opravdu znechucena idioty, kteří na různých diskuzních fórech melou o tom, jak jsou ES skvělý a my si vymýšlíme. Trestní oznámení, případně hromadná žaloba je pro mne již poslední záchranou. ES po nás chtějí 5 milionů. Naprosto s vámi paní Novobilská souhlasím a díky další podvedené klientce se kterou jste nejspíše v kontaktu nyní dávám s právníkem do kupy to tr.oznámení. Snad už nad tím parchantem sklapne past. Je mi jedno, jestli si ten ....... půjde sednout nebo ne, jen chci pro nás všechny spravedlnost a to, aby mu nikdo z nás už nemusel dát ani korunu. Doufám, že se to již nějak pohne a konečně úřady dají za pravdu nám, poškozeným... Je mi 27 a jediné, co mi v životě zbylo jsou dluhy a oči pro pláč s totálně po.....u budoucností!!! Pevné nervy všem....

Re: I já patřím k podvedený - chtějí po nás 4.860 000 Kč :(

xxx | 09.09.2012

Snad to všechno dobře dopadne

Re: Re: I já patřím k podvedený - chtějí po nás 4.860 000 Kč :(

Novobilská Viktorie | 10.09.2012

Sepsat a poslat co nejdříve!
Viktorie Novobilská

Krátký příběh

Mrazík | 04.09.2012

Zdar lidi, s ES mám jen pozitivní zkušenosti :-) Jsem rád, že je vás stále více, i když nemám úplně dojem, že byste se nějak lépe organizovali. Asi před pěti lety jsem šel na schůzku a chtěl si postavit dům na vlastním pozemku. Všechno mě uchvátilo a ty ceny, služby a ta kancelář...paráda. Podepsal jsem tedy smlouvu o smlouvě budoucí, a po cestě domů to volal přítelkyni, ta zrovna seděla u internetu a s hrůzou mi řekla co jsem to provedl. Zavolal jsem tedy ještě ted den panu "manažerovi" a chtěl smlouvu zrušit, ale odvětil že už není v kanceláři, ale že není problém, vyřídíme to příští týden, byl totiž pátek. Napsal jsem tedy ještě v pátek -za dopomoci mého otce vysokoškolského věčného studenta-email panu Menclovi a panu manažerovi, že chci smlouvu zrušit . V pondělí jsem ráno volal do kanceláře, kde to vzala nějaká paní, protože jsem panu manažerovi volal a ten vysvětloval, že to nejde zrušit, leda že bych zaplatil 50000 za zrušení smlouvy. No tak jak jsem volal do tý kanceláře tak ta paní řekla, že pan manažer to asi tak nemyslel a za chvíli mi přišel mail od pana manažera (nikoliv od pana Mencla), že smlouva je zrušená. Po dalším telefonickém hovoru, kdy jsem se znovu ptal, proč to nemůže být písemně na papíře mi pan manažer s úsměvem vysvětlil, že můžu být rád za to, že to takhle dopadlo a rozhodně nic posílat nebude. No tak vidíte, s ES jsou jen pozitivní zkušenosti :-) PS: je mi upřímně líto lidí, kteří jim naletěli, pokud byste se všichni spojili a někdy na desátou před polednem je navštívili hromadně s ........ a ........ v kancelářích, tak by si toho možná všiml i antikorupční úřad :-)

ES

Iveta, mail: ivca.cumacek@centrum.cz | 12.08.2012

Ahoj všichni, jsem dost v šoku, jak si někdo může půjčit peníze na směnku od stavební firmy, už jen ten nápad smrdí podvodem. Slušná firmy Vám udělá projekt, zjistí, jaká je možnost získání pozemku, kolik stojí a jak je kvalitní. S hotovým a schváleným projektem, s návrhem na koupi pozemku už můžete navštívít banku a řešit úvěr. Tato firma je už podezřelá tím, co nabízí, logicky_ schválení stavby, získání povolení atd. samotná stavba trvá rozhodně déle, než 1/2 roku, které slibují, na to stačí selský rozum. Když se najdou tupci, proč by na nich firma nevydělávala.

Re: ES

Novobilská Viktorie | 13.08.2012

Milá Iveto, v šoku byla většina klientů.
Hovoříte zde však o něčem, o čem evidentně nemáte ani potuchy.
Ekonomické stavby,s.r.o. nabízely výstavbu RD na Klíč, což tedy znamená se zaopatřením všech nutných náležitostí s výstavbou RD spojených.
O nějakém půl roce výstavby, dříve nikdy nebyla řeč. Smlouvy vždy hovořily o 8 měsících, za něchž je dobrá a skutečná stavební firma dům skutečně schopná postavit.
Dále samotné směnky.
Nikdy o nich nepadla ani řeč. Kleinti podepisovali Smlouvu o smlouvě budoucí v níž se pouze hovořilo o uhrazení zálohy ve výši 170 tisíc na tzv. přípravné práce, která měla být uhrazena prostřednictvím ÚVĚRU. A tato částka po výstavbě RD měla být od ceny domu odečtena!!! Vzhledem k tomu, že se ES zavázaly udělením plných mocí k vyřízení hypotečních úvěrů, bylo pro většinu klientů zřejmé, že tímto úvěrem uvedeným ve smlouvě o smlouvě budoucí je míněn právě hypoteční úvěr! V některých případech, kdy se poškození klienti přímo na toto dotázali, jim také toto bylo potvrzeno!!! Namísto hypotečního úvěru jim však o několik týdnů nebo měsíců později byla předložena smlouva o půjčce podmíněná směnkou, která však již byla psána přímo na jednatele ES,s.r.o. Davida Mencla.
Pakliže by klienti odmítli tuto podepsat, porušili by tím smlouvu o smlouvě budoucí a ES,s.r.o. by po nich následně vymáhaly statisícové sankce soudně. Někteří tak učinili, někteří ne. Neboť byli ujišťování o pouhé formálnosti celé věci. Kdo neměl statisíce nazbyt, podepsal nebo se soudit začal.
O dalších praktikách a postupu si můžete sama dočíst na mnoha diskuzích, či shlédnout reportáže publicistických pořadů s těmito klienty.
Dále bych Vás ráda upozornila, že urážení a ponižování poškozených klientů na těchto webových stránkách nebude tolerováno a takové to příspěvky budou odstraněny.
Tyto webové stránky jsou určeny pro poškozené klienty a jejich rodiny, a nikoli pro posměváčky, či posluhovače ES,s.r.o.
Tolik za mne.
Viktorie Novobilská

Re: ES

lucie | 13.08.2012

Iveto, vite o tom ..... tak nechapu proc to tu resite nejste ocividne poskozeny klient protoze kdyby jste byla tak mluvite jinak

Re: Re: ES

lucie | 13.08.2012

to co napsala pani Novobilska ma ve vsem pravdu

Re: ES

lion2011 | 16.08.2012

Není vhodné sem strkat čumák ivčo...nepřipadám si jako tupec a vydělávám si prací! Avšak ES podvodem, jinak to neumí!!!

emimino-diskuze

novka | 23.07.2012

Tak diskuze na emiminu se pekne rozjizdi, mencl uz kontaktoval i admina z emimina a nechal si tam vlozit odkaz na svoje "ospravedlnovani" tak tim uz dava skvele najevo, jak jde ke dnu :-D navic tam maji podstrceneho pana, ktery si nechava rikat "TOM" a vzdy kdyz tam nekdo napise neco negativniho, tak hned pise jak je spokojeny :-D no jestli se tohohle jeste nekdo chytne, tak uprimnou soustrast!!!

Re: emimino-diskuze

Novobilská Viktorie | 28.07.2012

Máte pravdu, novko.
Jak je vidět, "Tomášek", který je strašně pracovně vytížený a k tomu ještě celé dny tráví na stavbě, má kvanta času na trávení na diskuzích, a zvláště poklonkování ES a dělání pitomců z lidí.
Proto jsem už na jakékoli diskuze zanevřela před nějakým časem. Důvod je jednoduchý: Kdo hledá, najde. Kdo rozezná skutečnost poškozených klientů od lží a blábolů ES, nepotřebuje více. Kontaktů mnozí z nás dali více než dost. Takže kdo chce, může si mnohému poškozenému klientu zavolat, či napsat.
;o)

ES ničí další lidi...

lion2011@seznam.cz | 24.06.2012

Tak další se smlouvama o smlouvě budoucí s podepsanejma směnkama....to je hnus, lidi nečtou a nekoukají na TV....steně jako my...

Re: ES ničí další lidi...

Novobilská Viktorie | 25.06.2012

Bohužel, svatá pravda.
I když v našem případě to bylo ještě trošku jinak. Když jsme s nimi začínali, nebylo nikde ani zbla zmínky o čemkoli, a pak už bylo pozdě.
Ale všeho do času...Trpělivost přináší růže ;o)

už je to tady :-(

xxx | 20.06.2012

Dnes jsem měl telefonát,volala mi nějaká paní z ES,že chtějí vyplatit všechny směnky jinak na mě podají exekuční příkaz,v tu chvíli se mi zastavilo srdce,pořád a pořád opakovala peníze peníze dávej,mám na to asi 14 dní,jinak mě čeká exekuce... Pověděl jsem že nemám,ale jí to nezajímalo,jednou jste si půjčil tak teď je chcem,povídal jsem že jsem taky chtěl dům,a taky ho nemám,ale to jí nezajímalo,to je prý můj problém a Ekonomických staveb. Zajímaví je že se představila jako někdo z ES,ale to jsem jí neřekl.
Její tel. číslo 602435452
Tohle je jako zlý sen který ne a né skončit,probudím se z toho někdy.
Je mi teď jasný,že nějaký chytrák z ES zjistí kdo to teď píše,ale já na to se...
No a zajímavé je že když zadám tel číslo na google tak mi vyskočí odkaz na ES..

Re: už je to tady :-(

Novobilská Viktorie | 21.06.2012

Slíbili Vám dům, a nemáte ho. Slíbili hypotéku, a máte...víte co. Za to oni vás zatáhli do směnek. No není nic snadnějšího, než se přidat k hromadnému trestnímu oznámení podaného poškozenými klienty, a ke kterému stále přibývají další a další....

Re: Re: už je to tady :-(

xxx | 21.06.2012

Ale já jsem se přidal...
Ale co dál,co když to nezaplatím,to opravdu přijde EXEKUCE???
Za jak dlouho to mám čekat???
Je to v prdeli!

Re: Re: Re: už je to tady :-(

Novobilská Viktorie | 24.06.2012

Pane "xxx", tady o tom s pochopitelných důvodů nelze psát. Prosím, zavolejte mi.
Viktorie Novobilská

Re: Re: Re: už je to tady :-(

PR | 08.09.2012

Nechci vás nijak děsit, přšla žaloba, proběhl soud, ten jsme prohráli a před nedávnem přišel platební rozkaz. Mám již exekučně strháváno, abych nedostala rodiče do obtíží, vyřizuji si trvalé bydliště na úřadu a stejně to těm ku...m nestačí!!! Minulý týden naběhli dva poskoci Menclova exekutora a chtěli vše zabavit i přesto, že mi již exekučně z platu strhávají. Problém je však v tom, že i když mi zaměstnavatel strhává, schraňuje tyto peníze na deponovaném účtu, protože exekutor neposlal dokument s nabytím právní moci a číslem účtu a bohužel není možné ho nijak k tomu donutit. Mencl si tím pádem vyžádal exekuci hmot. majetku... Je to velmi psychicky náročné a v poslední době se bohužel díky tomu hajzlovi sypu, jak domeček z karet s pocitem, že největší ........., mají největší štěstí a že to snad nikdy neskončí!!!

!!! Všem poškozeným klientům !!!

Novobilská Viktorie | 13.06.2012

Ve vašem vlastním zájmu vás žádám, aby jste mne v co nejkratší možné době kontaktovali na telefonním čísle 604 417 542.
Novobilská Viktorie

směnka 170 000Kč

xxx | 09.06.2012

Dobrý den,chtěl bych se jen optat,ES mě taky podvedli,ted komunikujem jen přes právníky a na jejich vymyšlenou konečnou sumu reagujem že tohle platit nehodlám,takhle to už je asi víc jak rok,ale jde mi o to,platím stále úroky ze 170 000Kč,bojím se exekuce,ale ted na to prostě nemám,musím jim to dál platit? Přidal jsem se i k vám k té hromadné žalobě.

Re: směnka 170 000Kč

Novobilská Viktorie | 10.06.2012

xxx - Platíte úroky z částky ve výši 0,25% denně. Takže neumořujete naprosto nic. Naopak jemu stále narůstají úroky, kterých se na Vás bude dožadovat. Bojíte se.... každý poškozený je na tom psychicky všelijak, ale je nutné si uvědomit, že jeden klacek se zlomí snadno. Ale zkuste jich zlomit třeba padesát najednou. To už půjde těžko, ne-li vůbec. A to si uvědomte. Nejste v tom sám. Jsme v tom všichni. A všichni také musíme držet pospolu.

Re: směnka 170 000Kč

lion2011@seznam.cz | 11.06.2012

Dobrý den,
musíte jim platit úroky a nejlépe jim vyplatit směnku...ty jejich sumy vymyšlené jim neplaťte....

Re: Re: směnka 170 000Kč

Novobilská Viktorie | 11.06.2012

Jenže to je to. U nich jdou vždy peníze nejdříve na úroky za celou dobu, a teprve pak na směnku. Takže platit mohou, ale stále budou platit jen úroky a nikoli směnku. To by museli najednou vyplatit nějakých 250 až čert ví kolik set tisíc... Splácení po částech je nesmysl, protože jak říkám, ES to vždy vedou prvně na úroky. Směnka zůstává. Navíc, ke směnce se vázala smlouva o půjčce s datem splatnosti. A pokud to datum už prošlo, jakože vždy projde, tak i když zaplatí vše, budou je žalovat pro onu 40% penalizaci + 6% roční úrok u soudu stejně.
Na to jste zapomněla...

Re: Re: Re: směnka 170 000Kč

lion2011@seznam.cz | 12.06.2012

To jsem již slyšela....nejlepší je zaplatit než uplyne doba splatnosti....jo a směnky mají všelijaké i bianko....

Re: Re: Re: Re: směnka 170 000Kč

lion2011@seznam.cz | 12.06.2012

jen nás dost štve, že za projekt a stavební povolení jsme jim dali 200tisíc.....chceme je zpátky!!!!!

Re: směnka 170 000Kč

wewe | 12.06.2012

nemate doufam smenku Bianco?

Re: Re: směnka 170 000Kč

Novobilská Viktorie | 12.06.2012

Osobně se domnívám, že ji (je) mají všechny stejné. Tedy směnky vypsané na částku uvedenou ve "smlouvě o půjčce" s Davidem Menclem, se 40% penalizací a 16% ročním úrokem.

ŽALOBA

ana | 08.06.2012

RADA SE PRIDAM . JSEM TAKE POSKOZENA , PODVEDENA ,UZ NEKOLIK LET NAS STRASI STRASAK EXEKUCE ZA VSE DEKUJI PANU MENCLOVI ES.s.r.o ,, ale musim dodat ,ze se nehodlam VZDAT !!!!!!!!!!!!!!

Re: ŽALOBA

Novobilská Viktorie | 10.06.2012

Pak využijte některý z kontaků, kteých je tu uvedeno více než dost, paní Anno. Není nic jednoduššího.

Nas zhroucení

Pavlína Vlasáková | 06.06.2012

patřím taktéž mezi poškozené, podávám odvolání k soudu do Prahy. Také jsem podepsala s přítelem směnku na půjčku 170 tis. a nyní jsem úplně bezradná. Dostala jsem do takové finanční situace, že jsem musela na sebe vyhlásit osobní bankrot. To zřeejmě naštvalo pana Mencla natolik, že na mě podává opět žalobu ohledně pozemku, který mi byl darovaný mojí matkou a který jsem jí musela vrátit, protože jsem nezačala ani za čtyři roky stavět můj vysněný dům s ES. Pokud bude někdo podávat hromadnou žalobu, připojím se samozřejmě také. Kontakt na mě je 723 840 290. Jsem z toho nešťastná, nemáme ani dům ani peníze. Udělali z nás žebráky. Pavlína

Re: Nas zhroucení

Novobilská Viktorie | 07.06.2012

Paní Pavlíno, kontaktujte mne prosím na čísle 604 417 542.
Novobilská Viktorie

Re: Nas zhroucení

bazze | 18.03.2014

Můžu se Vás zeptat, jak jste pozemek matce vrátila? Mám úplně to samé, tak pozemek od matky a předžalobní upomínku od ES a jediné co na pozemku udělali bylo, že navrtali díry kvůli uranu, či co...děkuju

Žaloba

Honza | 04.06.2012

Taktéž se rád připojím k žalobě na pana Mencla a spol. Před 8 lety mě stála zkušenost s ES 1 300 000 Kč. Policie to velice podivně smetla ze stolu a u soudu mi soudkyně, řekla, že je to podvod jako hrom, ale v mezích našich kvalitních zákonů.
Komůrka tel. 732 532 554

Žaloba

Brabec | 03.06.2012

Kde se prosím vás mohu připojit k té hr. žalobě na ES? Díky 606940758

?????

Dina | 25.05.2012

Taky se přidávám k diskusi. Patřím k těm, kteří zatím podepsali "pouze" smlouvu o smlouvě budoucí. Postupně jsme začali zjišťovat nesrovnalosti mezi tím co nám píšou ES a realitou. Smlouvu o dílo, kterou nám poslali, už podepisovat nechceme. Je totiž děsivá, jak asi víte. Problém je v tom, že nevíme jak z toho ven? Od smlouvy prý nejde odstoupit. Máte s tím někdo zkušenosti???

Re: ?????

novka | 26.05.2012

samozrejme ze jde od smlouvy odstoupit, ale budou vam delat naschvaly, na to se pripravte...lzou jak kdyz tiskne, kdyz nam poslali to jejich vyjadreni na nase odstoupeni, tak vam muzu rict, ze vetsi andrseny jsem nevidela :-D

Re: Re: ?????

Dina | 26.05.2012

To mi je jasné, že to tak jednoduché nebude. už to řešíme s právníkem. Budeme čekat na vyjádření ES. Oni teď totiž mají nějaké nové smlouvy, kde fakt odstup od smlouvy není nijak upraven. No uvidíme.:-( Je to děs. Nechápu jak tahle firma může vůbec existovat. Vždyť je více lidí, kteří jsou nespokojení než těch, kteří s nimi vůbec dostavěli.:-(

Re: Re: Re: ?????

novka | 28.05.2012

jenze lide stale veri pozitivnim prispevkum ktere nepise nikdo jiny nez ES a proste do toho jdou...

Re: Re: Re: Re: ?????

Dina | 28.05.2012

Je to hrůza, však jsme s manželem také naletěli:-( Naštěstí proběhlo něco na TV Prima a nás to donutilo pátrat. Díky těm dobrým duším, které si to nedají líbit a zveřejňují, co se dá.

Re: Re: Re: Re: Re: ?????

novka | 29.05.2012

a to pro vas ty diskuze byly nepravdive, kdyz jste do toho sli?a oni ted tedy upravili SOSB tak ze je tezke od ni odstoupit?

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ?????

Novobilská Viktorie | 29.05.2012

A vy se divíte? Přesně to se dalo očekávat. Schránky zavalené letáky, časopisy reklamou. Smlouvy sestavené hordou právníků ES a Davida Mencla tak, že již nejde o smlouvy, ale dle všeho o řízenou kapitulaci klientů ne nepodobnou malému poli čelícímu náletu kobylek. Ale vše zlé je k něčemu dobré. Čím více budou takto jednat, tím více půjdou proti zákonům na ochranu spotřebitele, Základní listině lidských práv a svobod a Ústavě České republiky.
Každý člověk má svaté právo se po jejich neférovosti, podvodném jednání, manipulacích a lžích psychicky sesypat a řádně vyplakat.
Ale rovněž je zapotřebí pak všechnu tuto bolest proměnit ve spravedlivý hněv, spojit se s dalšími poškozenými klienty a společně bušit do orgánů činných v trestním řízení a orgánů státní správy tak dlouho, dokud všichni pod onou "slavnou" modrobílou vlaječkou se znakem ES neskončí se stříbrnými náramky spojenými řetízkem uprostřed na zápěstích, a usazeni hezky za železnými dveřmi s okénkem pro prostrčení tácu s vězeňskou stravou...

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ?????

Dina | 29.05.2012

No, my když jsme do toho šli, tak jsme recenze četli. Nebylo jich ale moc. Převažovaly ty pozitivní. Teprve teď jsme přišli na to, že mnoho recenzí si firma píše sama a také, že ty negativní se ztrácejí.Firma nám byla doporučena jedním známým, takže jsme to moc neřešili. Je fakt, že jsme mohli více pátrat. :-( A hlavně, oni působí tak věrohodně. V životě by mě nenapadlo, že se jedná o dobře organizovaný podvod.
Vrcholem všeho je to, že smlouva je opravdu bonbónek. Odstoupit je těžké. Pokud odstoupíte jsou tam super sankce. Přičemž je třeba hledat skulinky, aby odstoupit vůbec šlo.
Dále mě fascinuje cena za projekt. To je chuťovka. Vyčíslili nám jí na 390.000,--Kč. Že prý je na projektu hodně práce. Pokud vím tak se jedná šablonu, kterou jen kopírují a přizpůsobují. Ptala jsem se znalce, ten se tomu jen smál. Podle mě jim v té ceně utekla jedná 0. Jsou to nehorázní ..........

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ?????

Dina | 29.05.2012

Paní Novobilská máte pravdu. Však ono na ně dojde. Hned jak se oklepu, ráda bych se přidala k žalobě.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ?????

novka | 29.05.2012

no nebojte, pro nas nehli ani prstem, tzn.nevyridili vubec nic, jen jsme jim podepsali ten jejich navrh co a jak chceme ale s vyhradama a ted po nas chteji nejakych 280tis a za co jako?nejsou schopny nam poslat ani rozuctovani - pochopitelne, protoze zadne nemaji...je to jen banda ..... a ..........., co nemaji svedomi...ale svoje mistecko v pekle uz maji jiste!!!a muzou se tesit, protoze JA se tak lehce nevzdam a to uz mencl moc dobre pochopil a ty svoje nauceny kecicky si muze nechat pro nekoho jinyho, protoze ja mu je nezeru :-DDD

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ?????

Dina | 30.05.2012

JOJO, správně. Taký se na ně chystám. Nemíním jím dát ani korunu navíc. No a samozřejmě se budu snažit i o těch 170.000,--Kč. Hlavně se nedat.

Další poškozený

fictionp@seznam.cz | 25.05.2012

Dnes jsem obdržel předvolání ke Krajskému soudu v Plzni paní samosoudkyní Mgr.Vozábalovou. Má někdo s touto samosoudkyní zkušenost? Jsem dnes ještě z drzosti pana Mencla a celého plzeškého ancáblu trochu otřesen, proto se jdu poradit k mé právní zástupkyni a až od zítra se přidám ke všemu a všem kdo se dal na vojnu s tímto podvodníkem. Přeji všem lepší den a děkuji. ficitonp@seznam.cz

okradená es

lucie zamazalová | 20.05.2012

dobrý den muhla bych se k vám přidat na hromadnou žalobu mě s manželem také okradli o 350000 poradte mi prosím jsem neštastná muj email je luciezamazalova@seznam.cz

ubožáci z ES...

lion2011@seznam.cz | 13.05.2012

Asi jim to moc nesype, že mažou každý článek a diskuze ubožáci z ES....to aby jim lidi nerušili schůzky...nemají komu nabízet směnky....

Re: ubožáci z ES...

Novobilská Viktorie | 14.05.2012

Proto všem poškozeným zbývá jediná možnost obrany, a tou jsou média. Skrze ně mohou všichni poškození odhalit skutečnou tvář Ekonomických staveb,s.r.o. a jejich jednatele.
Jen mi je velmi líto, že zatím má jednatel ES,s.r.o. plná "ústa" pouze mé osoby. Neboť mne všude uvádí jako hlavní agitátorku "nátlakových akcí". Jako kdyby žádní poškození a podvedení neexistovali, a existovala jen Novobilská, která si zřejmě všechny ostatní klienty vyčarovala z klobouku. Vždyť jen v té zpropadené Zruči nás bylo přes třicet a měli jsme u sebe seznam dalších více jak stovky poškozených klientů včetně jmen, adres, kontaktů atd. Asi také podle tohoto "člověka" neexistují.
A ještě si dovoluje lživě tvrdit, že neplatíme hypoteční úvěr, že je na nás vydána dražební vyhláška, a že my něco ekonomickým stavbám dlužíme. Nic z toho není pravdou a přesto si toto dovoluje vypuštět z těch míst, kde jiní mají ústa a zvířata tlamu...
Všichni poškození by si měli uvědomit, že v jednotě je skutečně síla, a že nejde o prázdná slova a proto se i nadále spojovat dohromady...

Re: Re: ubožáci z ES...

lion2011@seznam.cz | 14.05.2012

Nejste sama....

Re: Re: ubožáci z ES...

dusan | 16.05.2012

v pondeli mame suod v plzni kuli smence,kterou jsme nepodepsali...mozna i tam to chce ukazat,ze nejsme jediny pripad...

smazane diskuze na zpovednici

novka | 21.03.2012

zase dalsi diskuze smazane?koukam, ze ty svoje, kde se vychvalujou az do nebes nesmazou, ale kde se lidi muzou podivat jak je to opravdu, tak to hned zneskodni :-/

Re: smazane diskuze na zpovednici

Novobilská Viktorie | 22.03.2012

To víte, vyhrožování žalobami, atd. To se i v demokracii rychle zapomene na právo o svobodě slova a projevu.
Jejich jednání je jen přímým důkazem toho, jak moc se obávají, a jak mnoho mají skrývat. Vylákané miliony pal čert, jak se říká, ale kolik zničených rodin za nimi zůstává, to je ta skutečná tragédie.
Nedávno se vyjádřil jeden můj známý architekt vůči jejich(především k Menclovu jednání) slovy: "Ten chlap nemá pud sebezáchovy? Já být na jeho místě, a dělat co dělám, tak se bojím, že mi někdo jednou ustřelí hlavu."
Jenže oni (on) nejen, že nemají pud sebezáchovy, ale především mají nebetyčnou drzost, a naprosto bezcharakterní povahy, které jim dovolují jednat tak, jak jednají. Tedy nalákávat lidi na domy, které nepostaví, nebo postaví špatně (o ně vás stejně připraví), ale vždy přitom dotyčného sedřít z kůže, protože jim chtěl takříkajíc "dát na chleba" tím, že jim zadal zakázku. Jsou to normální ...... zahnízdění ve svých luxusních sídlech vystavěných za peníze podvedných a okradených...
Oni totiž nemají zájem stavět, a to je třeba pochopit. Oni mají zájem jen o majetek svých klientů...

Záznamy: 181 - 270 ze 376
<< 1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>

Přidat nový příspěvek