Poučme se ... aneb reference a diskuze o firmě ES,s.r.o.

  • Vyplnit kolonku Jméno níže pod příspěvky (může se jednat o přezdívku), dále vyplnění Titulku, a již můžete psát do okna příspěvků. Pro odeslání postačí kliknout na tlačítko Odeslat.
  • Prosím všechny přispěvatele do Diskuze níže (vzhledem k  podání již vyřízené žaloby vůči mé osobě a společnosti Webnode.cz), aby se ve svých příspěvcích  vystříhali užívání vulgarismů, či případně čehokoli, co by bylo možné považovat za vyhrožování vůči společnosti ES,s.r.o. či jejímu jednateli Davidu Menclovi.

Poučme se, a nedovolme se nadále nechat obelhávat a okrádat!

JE TO DĚS

aaa | 15.03.2012

Skouknul jsem všechny videa a je to hrůza.
Jsem taky jeden podvedený a je mi z toho mizerně.
Dál to nebudu komentovat.

"Novka"

Novobilská Viktorie | 04.03.2012

Chvíli jsem už byla na pochybách, zda také nepatříte k ES bandičce. po prohlédnutí dalších diskuzí jsem si uvědomila, že jste v podstatě žádal/a o podporu dalších poškozených opět na zpovědnici, tam, kde Menclovic parta zase řádí jako černá ruka. Takže pokud Vám šlo o mé vyjádření, to naleznete s datem 4.3.2012(dnes) v čase okolo 18:00hod. zde https://www.zpovednice.cz/detail.php?statusik=595195 , jak jste si přál/a.
Prosím všechny poškozené, aby spolu drželi kontakt, sdíleli informace a poznatky. Jednoho po druhém nás mohou lámat jako klacík za klacíkem, ale vezměte do dlaní deset, dvacet klaíků a zkuste je zlomit...Nepůjde to. Takže držme spolu.
Ještě jednou připomínám poškozeným telefon 604 417 542...
Viktorie

Re: "Novka"

novka | 04.03.2012

Jezisi to ani nahodou, ja jsem Vam preci volala pred tou reportazi, vzpominate?a protoze tuto situaci neustale sleduji, tak k tomu pouzivam i telefon..mne spis mrzelo, co z Vas udelali a vy jste o tom v podstate ani nevedela a proto jsem chtela, abyste se k tomu vyjadrila, aby jim zase na chvili spadla celist :-)

Re: Re: "Novka"

Novobilská Viktorie | 05.03.2012

Vzpomínám.
Nicméně je zřejmé z některých detailů, které byly známy pouze nám a příslušnému orgánu činnému v trestním řízení, či státní instituci, a Mencl se o nich zmínil na tom svém Vrtěti psem, že skutečně v těchto institucích má své zaplacené lidičky. Je to přesně tak, jak uvedl kdosi nejmenovaný z PČR ÚOOZ: "Musíte prostě přelézt přes Plzeň." A je stále zřejmější, že tomu tak skutečně je...

Ve své podstatě se už odmítám vyjadřovat k jakýmkoli lžím, překrucování pravdy a bezskrupulózního jednání postrádajícího alespoň malý element rovného charakteru, který David Mencl plácá jako kravská lejna na SVÁ fóra, tedy i Vrtěti psem.
Pevně věřím, že paní "D" nebude jediná z poškozených, kdo využije možnosti komunikace po Skypu, abychom se tak lépe a rychleji mohli spojovat dohromady.

vyůčtování + směnka

okradený | 24.02.2012

Ahoj.
Taky jsem se účastnil zpovědnice ale tady je zatím jen samá pravda.Snad sem nezačnou ty hovada psát ty jejich kladné slinty.
Já odstoupil od SOD a vyůčtování mam doma.Půjčku jsem měl pouze oněch 170 000.Zaplaceno:170 000půjčka,25 000 úroky,68 000 pokuta za pozdní splacení.Předání směnky proti předání pokuty z ruky do ruky jsem se pokoušel domluvit dvakrát.Jednou v pardubicích(na to mencl vůbec nereagoval) a pak přímo v Plzni a na to mi přišla směšná odpověď--------
(stejně jako samotné zaplacení půjčky, také sankci za pozdní úhradu proveďte na číslo účtu. Není žádný důvod opouštět domluvený a doposud realizovaný způsob úhrady. Když hotovostní platby vnímám jako zbytečné, nepohodlné a nebezpečné. Po zaplacení dlužné částky Vám Vaše manažerka financí pošle znehodnocený zajišťovací instrument ( směnky ). Opět není nutné si navzájem přidělávat práci, když dokážeme situaci řešit zcela standardně stejně jako u 800 jiných půjček každý rok. Stejně tak není důvod podepisovat žádná další prohlášení. Smlouva o půjčce velmi přesně definuje všechny podmínky půjčky, držme tedy, prosím, této již uzavřené smlouvy.)
Můj právník řekl že je to sice rysk ale v případě nevydání směnky je to již trestný čin.Směnka NAŠTĚSTÍ dorazila.Co se týče vzůčtování tak to činí 760 000kč a to vše za projekt z katalogu a stavební povolení. Nechápu jak takovej (človjek)může v klidu spát a jak tková společnost může fungovat.Věřím ale že již dlouho nebude!!!!!!!!!!!

Re: vyůčtování + směnka

novka | 25.02.2012

Koukam, ze mencl pouziva porad a tu jednu stejnou vetu, akorat ja myslim, ze jsme meli ve vete 600klientu :-) a vy jste jim podepsal plnou moc, opravdu maji stavebni povoleni a projekt?

Re: Re: vyůčtování + směnka

okradený | 25.02.2012

JoJo.plnou moc jsem jim podepsal,a chystám se na to ptát právníka jestli toho nemůžou později zneužít.
Stav.povolení a projekt je hotov,má ho právník aby posoudij jeho hodnotu.Pochybuji že je to 250 000.Jsou to ...........

Re: Re: Re: vyůčtování + směnka

novka | 26.02.2012

a co bez plne moci nemuzou vyridit?pouze to stavebni povoleni?

Re: Re: Re: Re: vyůčtování + směnka

okradený | 26.02.2012

nevím.ale asi jí potřebují při vyřizování přípojek energií,k geologickému průzkumu(který provedli pěkně z kanceláře a nechali si zaplatit i vrt na pozemku kde se vůbec nic nedělo)a asi pro veškeré úřednické úkony.

Re: Re: Re: vyůčtování + směnka

Rodina | 26.02.2012

Máte dobrého advokáta ???

Re: Re: Re: Re: vyůčtování + směnka

okradený | 26.02.2012

No snad jo.

Re: Re: Re: Re: Re: vyůčtování + směnka

Rodina | 26.02.2012

Tak to by Vás měl z toho průseru vysekat...Z dobrého zdraje víme, že to jde....Napište mi na email...

Re: Re: Re: Re: Re: Re: vyůčtování + směnka

Ekonomické stavby | 28.02.2012

Dobrý den,dočetl jsem se zde,že máte kontakt na nějakého dobrého právníka,který by nám pomohl se dostat z problému s fimou Ekonomické stavby.Také jsme naletěli a nevíme jak se bránit.
Děkuji za vstřícnost a jsem s pozdravem Roman Venclíček,tel:739/491 836

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: vyůčtování + směnka

okradený | 28.02.2012

A z jakého jste kraje?

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: vyůčtování + směnka

Rodina | 29.02.2012

Napište na některý email...

Ještě na zpovědnici tady:

Novobilská Viktorie | 24.02.2012

https://zpovednice.cz/detail.php?statusik=595195&kateg=1&nove=0&orderbyide

Ale uvidíme, jak dlouho to pojede. Protože jsem si jistá, že Mencl a jeho pohůnkové sledují i tento web.
Více dělat nemohou. Jednou jsem tu jemu mázla "růůůůžovoučký příspěveček", takže pochopil, že tady nepochodí. Protože jak je Bůh nademnou, od té doby to už nezkusil. =oD

diskuze zpovednice

diskuze zpovednice | 24.02.2012

https://www.zpovednice.cz/detail.php?statusik=357041

ES blokují stránky...

Rodina | 23.02.2012

Diskuze na Zpovědnici byla zrušena....ES mají nasráno v kalhotách, že potencionální klienti na ně kašlou :-)))))))

Re: ES blokují stránky...

novka | 24.02.2012

TAK BUDE NOVA NE?:-)

Re: Re: ES blokují stránky...

Novobilská Viktorie | 24.02.2012

Nechtělo se mi věřit tomu, že se jejich tlaku podvolí i Zpovědnice...
=o(
Teď jen doufejme, že to neudělají po nich také další správci serverů, včetně tohoto. Protože pokud je mi známo, pak Ústava zaručuje svobodu projevu a slova.
V každém případě by nebylo od věci se spojovat také přes Skype. Je to zdarma(ušetříme za telefony), a díky konferečním hovorům spolu může hovořit více osob najednou...

Reakce

BABAR | 22.02.2012

Pisateli Lucie. Nyní jste ve fázi kdy je nutné kontaktovat právního zástupce aby Vás zastoupil . Jste v pasti ale ještě z toho lze vyjít s menší strátou než jiní. Z Vašeho příspěvku je mi jasné že tápete a nevíte co se děje. Zažil jsem to. Potřebujete právního zástupce to proto že jsou na Vás nastraženy další pasti a ani to netušíte. Ty budou přicházet postupně. Nic nyní jim nepodepisujte. PROSÍM VĚŘTE MI. Hodně štěstí.

Re: Reakce

Rodina | 23.02.2012

Jaké další pasti???

Re: Re: Reakce

Novobilská Viktorie | 24.02.2012

Pan Babar má zřejmě na mysli ty pasti, o kterých píšeme stále všichni dokola....

Re: Re: Reakce

BABAR | 28.02.2012

Ano. Píšeme stále dokola o tom co je skutečností . Jenom menclova vychytralost nad lidmi kteří potřebují bydlet. Nejsem anlfabet ale příjmení tohoto člověka z Plzně nehodlám psát s velkým písmenem. Jistě pochopíte. Co je vlastně SOSB. Obrovská nalíčená past. Klient má sen postavit R.D. Nemá hotovost ale sen. Nemá exekuci,dluhy , má vyřešenou miulost.Nebo jiný čistý rozumný důvod k tomu aby si splnil sny o vlastním bydlení. Přemýšlí o tom jak tuto touhu realizovat. Pak náhle najde E.S. Dokonalý katalok se splátkami které jsou menší než nájem v paneláku. Navštíví E.S. ve Zruči. Příjemné chování , kafíčko. úslužnost. Příjde mencl. Nic není problém. Nic. On už ví že zase přišel někdo z koho bude profit. A tady to začíná. Podpis SOSB. Nízká splátka, dům za pár měsíců. Nikde ani slovo o tom že vlasně nebo li ...v podstatě budete stavět za menclovo prachy které vlastně neexistují ale vy je zaplatíte formou úroků.Podepsali jste SOSB ale netušíte že peníze Vám půjčí mencl který si účtuje úroky. No a až něco možná postaví , příjde na řadu banka. Banku zajímá co je prostavěno. Než banka uvolní finance to chvíli trvá ,jelikož banka chce odhad. Uděláte odhad ale to Vám již běží úroky z menclovi půjčky než on dostane peníze od banky. To je teprve začátek. Výše odhadu neodpovídá skutečné prostavěnosti a banky uvolní jenom část financí. Takže mencl dostal jenom část od banky ale né vše. Z toho co ještě nedostal Vám stále běží úroky které si účtuje. To je ale patová situace. On chce to co Vám půjčil a nebude stavět pokud Vy mu nedoplatíte. Ale z čeho že. Banka proplatila co mohla na zákledě odhadu. To je logické. Ale on v ten moment Vám nabídne další půjčku. Již Vám běží úroky z prvního financování stavby a to ještě banka neproplatila celé první financování a Vy již podepisujete další půčku menclovi aby se pokračovalo. Z této další půjčky si mencl účtuje dalčí úroky. No vidíte. A to stavíte na h.ů. Ale to již menclovi dlužíte úroky z první splátky a naběhl Vám ůrok z druhé půjčky. To není ještě ale dostavěno. Jak to pokračuje ? To snad nemusím snad ani psát dál. To jsou ty pasti které Vás čekají. To je mencl a E.S. To se také táhne i tři roky nebo i déle. Bezpáteřní chování mencla, arogance,pohrdání klienty, To není člověk. To je tvor který je vlastně chudák který si užívá sprostě a bezcharakterně nasyslených peněz lidí kteří chtěli jenom bydlet. Čert tě vem ..........

Re: Re: Re: Reakce

Rodina | 29.02.2012

Děkuji za objasnění...netušili jsme zda není ještě nějaká schovaná věc...Jinak nám to došlo po podpisu SOD-kurňa a už bylo pozdě!!!!Myslíme, že i tak nás pánbůh ochránil, že s nima nestavíme a ty pokuty jim platit nehodláme budeme se bránit...

Re: Re: Re: Reakce

Kája | 03.03.2012

No tak já se taky připojím se svým příběhem.
Nejdříve nám byl nabízen program cesta,kde jsme mněli si půjčit od ES 170 000 kč-to jsme naštěstí neudělali a zrušíli si stavební spoření.Každý ví,že když staví velká firma tak cena baráku bude vysoká.My mněli svůj projekt a stavební povolení nám do 2 měsíců vyřídili.Až na MP p.Jelínka to šlo-ten to pěkně vše brzdí.Finance do začátku nějaké byly,ale nebylo jich mnoho.Hypotéku nám řešila naše finanční poradkyně.Úrok 3,29% a 3,18 mil kč.Z toho jsme zaplatili pozemek a HUS.No a ty dodělávky jsme mněli částečně z toho co zbylo a ze svých zdrojů-zhruba 600 000.Jinak se vyplatí vlastní stavební dozor.Co se týče banky a odhadů,tak nám banka uvolnovala 70% z hodnoty odhadu.Takže nám to tak nějak vycházelo.Ekonomky se to snaželi pozdržovat,ale bydleli jsme kousek od pozemku,tak jsem tam byl denně i několikrát.Nesmí se člověk nechat aby s námi nevorali.
Všem přeju zdar Karlos

Beznaděj

BABAR | 22.02.2012

Dobrý den. Stavěl jsem také s ES a byly to nejhorší léta mého života. Jejich postup je v podstatě stejný u všech klientů. Nejde jim o to stavět domy ale přes tuto činnost vydřít z lidí peníze těmi vychytralými smlouvami. Je to past již ve stádiu podpisu smlouvy o smlouvě budoucí. Já jsem netušil do jaké pasti jsem se chytil až jak plynuly měsíce jsem to poznal. Bylo pozdě. Oni potřebují klienty kteří staví na h.ú. a tím jim to také funguje.Klient netuší že vlastně bude muset menclovi podepisovat směnky a to zjístí pozdě . To již má podepsanou smlouvu.Tam na klienta již čeká pokuta pokud odstoupí. Vím dnes jak oni dokážou klienty dřít z peněz a jediná možnost jak se nestát chudákem je NEPODEPISOVAT . K tomu mám vysvětlení ale jestli že píšeme jako klienti postižení je pozdě. Radit se dá člověku který se teprve chystá stavět a uvažuje o ES. Tam se dá zachránit vše a to vysvětlit budoucímu klientovi vše již od začátku. Ty lidi v dobré víře stavět s hypotékou podepíši menclovi smlouvu ale v podstatě staví za směnky mencla. Tam jsou pokuty,úroky atd. My jsme bydleli v podnájmu a potřebovali jsme postavit ale oni nestavěli. Samý nesmysly o platební nekázni,o počasí atd.Kdo je poznal ví. Nezbylo mi nic jiného než vzít trámy ,prkna a postavit rychle boudu a do té jsme se nastěhovali. Zachránil nás zastupitel naší obce a poskytli nám obecní byd. Tam jsme přečkali zimu. Do smrti budu lidem kteří nám pomohli vděčný. Bylo by toho hodně co psát a je ve mně ta zlost na tuto společnost. Věřte. Nenávidím je a do smrti je nenávidět budu. Bezpáteřní chování,arogance,nezájem,pohrdání. To jsou oni. Jeho jméno mi nestojí ani za to abych mu napsal ve jméně velké písmeno. Je to brutální jak lidi dělají zoufalými.

nápad

xxxxxx | 21.02.2012

Co takhle napsat dopis prezidentovi,každý sám za sebe ať jich tam má víc. Pak by to třeba koněčně nabralo správného směru.
Nápad by to nebyl špatný,vemte si kdyby to vyšlo! A bylo to všechno za námi...

Nápad

Novobilská Viktorie | 16.02.2012

Dostali jsme takový nápad. Co se dohodnout s Českou televizí, a pěkně všichni společně, 30-40 lidí dojet do Ekonomických staveb, aby nám Mencl pěkně do očí řekl, jací jsme všichni lháři, podvodníci a jaký on je chudák ubohý...

Re: Nápad

Rodina | 16.02.2012

Souhlas....

Re: Nápad

novka | 17.02.2012

A vy verite tomu ze Davca bude pritomen?

Re: Nápad

xxxxxx | 17.02.2012

To by nebylo špatný,ale lepší by bylo zájít všech 30-40 lidí ke společnému právníku a podat na ně hromadnou žalobu. Třeba že nás vědomě uvedli v omyl. Každému něco nalhaly aba z nás vytřískali co nejvíc peněz..

Re: Nápad

xxxxxx | 17.02.2012

To by nebylo špatný,ale lepší by bylo zájít všech 30-40 lidí ke společnému právníku a podat na ně hromadnou žalobu. Třeba že nás vědomě uvedli v omyl. Každému něco nalhaly aby z nás vytřískali co nejvíc peněz..

Re: Re: Nápad

Rodina | 17.02.2012

Dejte na sebe kontakt, nebo napište na některý z emailů a společně je zažalujeme...

podvodníci z ES

Rodina | 14.02.2012

Na zpovědnici cz se vyrojilo spousta spokojených klientů, kteří se chvástají krásným domečkem od ES....

Re: podvodníci z ES

novka | 15.02.2012

Hm, spis zase pejsci od Mencla

hledám pomoc

abcd | 13.02.2012

Dobrý den,hledám další klienty okradené firmou ES.
Potřebuju ty kterým byla přislíbena hypotéka od ES za nějakých podmínek,jako například strop splátky.
U mě ho dvojnásobek přetáhly,ani plat by mi na to nestačil,byl jsem nucen odstoupit a teď PEKLO.
Zapírají že by mi kdy něco takového nabízely a že jsem si měl sám zjistit kolik budu splácet.
POMOZTE MI.
Třeba já zas pomůžu u soudu vám.

Re: hledám pomoc

Rodina | 13.02.2012

Dobrý den, u nás to bylo to samé a u většiny klientů zřejmě také...lion2011@seznam.cz

Re: Re: hledám pomoc

abcd | 13.02.2012

Jste z Libereckého kraje?
Jestli ano,odkud?

Re: Re: Re: hledám pomoc

Rodina | 13.02.2012

Prosím napište mi na email děkuji.

Re: Re: Re: hledám pomoc

podveden | 14.04.2012

dobrý den sem z Libereckého kraje zavolejte mi na 739 206 324

ES

Lucie | 11.02.2012

Dobry den mame pujcku od mencla a program nulova hotovost a ted nevime co dal chci se zeptat kdo je nebo byl ve stejne situaci at se ozve na email luciebieblova@seznam.cz je to dulezite dekuji

Re: ES

wrong 7579 | 12.02.2012

Lucie,jestli jste si půjčili jen těch 170 000,tak jste na tom relativně dobře.Museli jste určitě podepsat SOS,tím jste se upsali ďáblu.Při odstoupení od smlouvy vám automaticky propadá 170 000 ve prospěch ES,jestli platíte úroky včas,tak o ně samozřejmě přijdete,ale jestli je posíláte jen tak ledabyle,čekají vás sankce za pozdě splacenou směnku,protože ve chvíli,kdy se opozdíte se splátkou stává se ze směnky zajišťovací směnka platební :-((( A dále pak vás čeká pokuta 50 000 za odstoupení a minimálně 220 000 za projekt,který je nehorázně předražený!!!!! A jestli jste si půjčili ještě na pozemek,tak to jste úplně v pr....!!!!! Jsme na tom totiž stejně a proto už jednáme s právníkem,co dál!!!! Chtějí nás totiž donutit s nimi stavět a vytřískat z nás daleko víc!!!! Vždyť už jen ten rozpočet nám navýšili nesmyslně o milion!!!! Možná nám nezbyde nic jiného,než s těma ............. stavět,abychom měli alespoň dům-sice zfušovanej a nekvalitně postavenej!!! A ne milion dluh a nemít nic!!!! Jsme taky bezradní!!!!Jediné,co vám teď poradím-RYCHLE SEŽEŇTE PENÍZE A VYPLAŤTE SMĚNKY! Zatím se mějte a pevné nervy :-)

Re: Re: ES

Lucie | 12.02.2012

Dobry den chtela jsem se zeptat mame projekt ale jeste pry neni hotov ja myslela ze zaplatime jen tu smenku a 50 000 pokutu nepochopila jsem ty penize za projekt na co je tech 170 000 tak co vlastne bude chtit zaplatit jestly vas muzu poprosit predem dekuji

Re: Re: Re: ES

BABAR | 22.02.2012

Pisateli Lucie. Již nyní potřebujete právního zástupce. Je to špatné. Já Vás chápu a nastal zmatek. Již nyní kontaktujte právníka a veškeré kroky konsultujte s ním. Věřte mi. To je přesně klasika jednání ES. Od mencla nebrat žádné paníze. To je vymalováno. Již jenom se solidním právním zástupcem. Máte ještě možná šanci z toho se dostat s menší finanční strátou než jiní klienti. Ale asi finanční strátu pocítíte. Sami již nic nepodnikejte. Pouze s právním zástupcem.

Re: Re: ES

Novobilská Viktorie | 12.02.2012

PANÍ LUCIE ....
Pokud jste to nepochopila, tak pokud se pustíte do stavby domu, přijdou další směnky, tak jako v našem případě, tak jako v mnoha dalších případech! Zabřednete do toho kolotoče až po krk. A nakonec pro neschopnost ty směnky vyplatit, protože banka Vám nedá víc, než na stavbu domu, Vás Mencl zažaluje znovu, a tentokrát mimo peníze mu půjde i o ten dům...
Přemýšlejte!!!!!!!!!!!!!!!
My jsme bohužel nejlepší příklad toho, jak tento Menclův ......... a .......... systém funguje!!!!!

Re: Re: Re: ES

Lucie | 12.02.2012

Me jde o to kolik zaplatim ted kdyz odstoupim od smlouvy o smlouve budouci

Re: Re: Re: Re: ES

wrong 7579 | 12.02.2012

Lucie,záleží na tom,kolik jste si od Mencla půjčila a jak dlouho splácíte úroky,jestli je to déle než rok,tak vám naúčtuje 0,25% z půjčené částky za každý den :-(((( Takže polopatě-170 000+50 000+DPH +nějaké ty smluvní pokuty v řádech tisíců....je to u každého jiné,takže takhle vám to nemůžu říct...ale počítejte s tím,že o hodně přijdete :-((( A ZA NIC!!! A to vám ještě můžou nechat zaplatit projekt....cca250-450 tis!!!!

Re: Re: Re: Re: Re: ES

Rodina | 12.02.2012

Od nás chtějí za projekt kolem 270 tisíc...

Re: Re: Re: Re: Re: ES

Lucie | 13.02.2012

Moc vam dekuji hodne stesti a pevne nervy

Re: Re: Re: Re: Re: ES

lucie | 13.02.2012

Dobry den chtela jsem se zeptat jestly to je ve smlouve ty procenta za prodleni a jestly jo tak jestly mi muzete rict kde dekuji

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ES

wrong 7579 | 14.02.2012

procenta za prodlení jsou jak ve smlouvě o smlouvě budoucí i ve smlouvě o půjčce....bohužel jsme si toho nevšimli dřív :-( -u SOSB je to na konci a u půjčky hned na první straně!!!! Hodně štěstí!

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ES

Lucie | 15.02.2012

dobry den ted jsem koukala na ty procenta na smlouve SOSB ta mame 0,1% a na pujce nemam zedne tak uvidime

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ES

wrong 7579 | 15.02.2012

Dobrý den Lucie,podle právníka máme odstoupit od smlouvy a žádat vyúčtování za doposud vykonané práce...samozřejmě si řeknou šílenou částku,ale je napadnutelná,takže to vypadá,že jim náleží něco za projekt,stavební povolení a další drobnosti,ale rozhodně jim nedáme několik set tisíc....!!!!! Takže hlavu vzhůru a pevné nervy

Re: Re: ES

xxxxx | 13.02.2012

Tak tak,jste pěkně v prd... jako já.
Jsem teď dlužný něco okolo milionu,za nic,směnky,projekt,pozemek,sankce a pokuty za odstoupení...
Dům vám nikdy stát nebude a když jo tak to bude odfláknutá bouda pro psa.
Jestli to chcete nějak řešit musíte najít klienty se stejným problémem,STEJNÝM!!!
A pak se dát dohromady a zajít společně za právníkem,když vás pak bude u soudu víc se stejným problémem má tato projednávaná věc větší váhu,na to aby jste uspěly aspoń stáhly dlužnou částku o něco..

Re: Re: Re: ES

Rodina | 13.02.2012

Jo jsme v pr.. to víme, ale nedáme se!!!

ES

wrong 7579 | 11.02.2012

my jsme si půjčili od Mencla jak 170 000,tak i na pozemek a teď jen platíme úroky a už jsme mu dali přes 200 000.Teď se jen bojím,kolik nás bude stát odstoupení od smlouvy o smlouvě budoucí a hlavně ty ŠÍLENÉ POKUTY ZA POZDĚ SPLACENÉ SMĚNKY!!!! Už jsme kontaktovali právníka,tak jen čekáme,co vymyslí....kdyby byl někdo ještě z Pardubického kraje,připojte se k nám...!!!!

Re: ES

Novobilská Viktorie | 12.02.2012

Nejde o to, odkud jste, ale jde o to, abychom se všichni jednotně spojili dohromady!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!§

Re: ES

anonim | 13.02.2012

počítejte že po vás budou chtít tak okolo 700 tisíc korun + to co jste si půjčily,vlastní zkušenost.
nezbyde vám než se s právníkem to uhrát na předražený projekt domu,který je předražený + inženýrské sítě,pak tam je ještě myslím že 15 procent z celé stavby.
je to velkej průser. Směnky musíte dál splácet a o zbytek se dohadovat přes právníka.

Re: Re: ES

Rodina | 13.02.2012

Prosím ozvěte se mi na email lion2011@seznam.cz, také jsme odstoupili od smlouvy o dílo..děkuji

ES-.........

mario | 09.02.2012

Potřebuju další podvedené klienty,nejlépe z Libereckého kraje,ať nás je víc,třeba se zadaří a u soudu je rozdrtíme. Co takhle čtu tak je nás několik stovek podvedených klientů,ale nikdo si nepomáhá a to jim hraje do karet. Co vím,nebo co jsem se dozvěděl,tak je pár lidí co by mencla klidně ...........,jak jsou z toho zničení a na dně,pak že jde po Menclovi policie,kvůli jeho machynacích se směnkami. Nevím co je na tom pravdy,ale myslím si že je ten nejlepší čas,dát je k soudu. Zavolat televizi a dávat jim kapky ze všech stran...
Nejsem jedinej kterej kvůli nim platí několik tisíc za právníka,dluží jim za NIC hromadu peněz!!!
Jen ty projekty minimálně desetinásobek předražený,to se dá napadnout u soudu,inženýrský práce atd... směnky je toho moc,balík peběz který nikdo z nás nikdy neviděl a má ho splácet.
Co to je,jak je to možné,jak to může někdo přehlížet,takových let jim to prochází.
Končím...

Re: ES-........

novka | 09.02.2012

přidávám se - novakova.jana55@centrum.cz

Re: Re: ES-..........

Rodina | 09.02.2012

My taky lion2011@seznam.cz

Re: ES-.........

Martin | 09.02.2012

Taky bych šel do nějaké žaloby,ale už nemám peníze,co jsem měl jsem dal za právníka a za všelijaké poplatky ES.
Jsem z Libereckýho kraje,napište někdo co dál.

Re: Re: ES-..........

sss | 10.02.2012

napiste na nektery z uvedenych emailu

Spojme se proti ........... z ES

Rodina | 09.02.2012

Lidi čím víc se nás spojí tím líp...

ES

lucie | 08.02.2012

dobry den mame smlouvu o budouci smlouve o dile pujcily jsme si od mencla 170 000 korun a ted jen cekame a nevime co dal chceme vyplatit a pockat na smenku a pak odstoupit od smlouvy o budouci smlouve

Re: ES

Rodina | 08.02.2012

Hlavně jim jí vyplaťte pěkně z ruky do ruky. Řeknou vám pošlete peníze na účet....hlavně to nedělejte a přečtěte si směnečný zákon jinak budete mít problém....

sen-smlouva-směnka-podvod-soud-exekuce-sebevražda

XXX | 06.02.2012

POZOR POZOR POZOR!!!

VŠICHNI SE SPOJTE,ZKOMPLETUJTE VEŠKERÉ PAPÍRY,DOKLADY,KOPIE Z EMAILŮ,TELEFONICKÉ NAHRÁVKY,PROSTĚ VŠE CO JSTE OD NICH OD PRVNÍHO DNE DOSTALI.

BRZY TO PŘIJDE.

Re: sen-smlouva-směnka-podvod-soud-exekuce-sebevražda

Rodina | 06.02.2012

Je to jak noční můra, kdy už taky konečně na ně dojde...

Re: sen-smlouva-směnka-podvod-soud-exekuce-sebevražda

Rodina | 06.02.2012

Pro XXX- napište mi prosím na sebe kontakt nebo rovnou na email: lion2011@seznam.cz. Také se chceme přidat proti těm podvodníkům...

sen-smlouva-směnka-podvod-soud-exekuce-sebevražda

xdule | 07.02.2012

na jakem emailu se mame spojit?

Re: sen-smlouva-směnka-podvod-soud-exekuce-sebevražda

Rodina | 08.02.2012

Napište komukoli, kdo zde nechal kontakt..

sen-smlouva-směnka-podvod-soud-exekuce-sebevražda

XXX | 06.02.2012

POZOR POZOR POZOR!!!

VŠICHNI SE SPOJTE,ZKOMPLETUJTE VEŠKERÉ PAPÍRY,DOKLADY,KOPIE Z EMAILŮ,TELEFONICKÉ NAHRÁVKY,PROSTĚ VŠE CO JSTE OD NICH OD PRVNÍHO DNE DOSTALI.

BRZY TO PŘIJDE.

Zloději ES a lichvář Mencl

Michaela | 25.01.2012

ES jsme si vybrali bohužel také, museli jsme podepsat směnku a smlouvu o dílo, jinak nebude hypotéka ani vyřízena. Lhali, že jde jen o zajišťovací formalitu a manažer Radolf se bil v prsa, že oni mají na hypotéku své páky , mají svoje bankovní úředníky a vše bez problému. Jenže lež a podvod!!!!!! Vše jinak , hypotéka nic, pak soud na směnku ve výši ne 170 tis. , kterou si údajně předali, ale na 310 tis. Soud se s naším právníkem v Plzni vůbec nebavil a odpinknul jim to. Jde o podjatost soudu, který je také zaplacený. Poraďte zda je možné vše otevřít znovu a dát podnět k jinému soudu? Pro podjatost. Jsme z Prahy a nevím, proč bychom jezdili do nějaké Plzně. Děkuji Michaela cerpav@seznam.cz

smlouva - směnka - podvod

berivo | 25.01.2012

cítíme se také podvedeni,kdy nám mamažer projektu / Smejkal/,manažerka financi / Kotasová/ slíbili hypotéku,a tím nás donutili podepsat směnku a všechny smlouvy,že když nepodepíšeme,nebude hypotéka.a nemáme ani hypotéku,ale chtěji po nás cca 700.000.kč.za odstoupení od smlouvy plus penále,POZOR jednaji tak úmyslně,aby jsi vydělali.Poklud vám slíbí hypotéku,napřed jsi jděte ověřit,že hypotéku dostanete do jakékoliv banky,jejich argumenty,že maji své postupy jsou lživé,a nic nyvýřidi.Donutí vás podepsat smlouvy a pak sdělí bohužel hypotéku vám nevýříidime,a budou chtít po vás penále atd.To že vyřídí stavební povolení,jen když jim dáte 170.000.kč,a když nemáte,tak vám p.Lebl pujčí,POZOR ,úmyslně protahuji vyřizování,abvy vydělali na úrocích,my čekal cca 1.5.roku.,a dle kolegy,který jsi vše řešil sám měl povolení do 1.roku,a to neměl ani kanalizaci ani vodovod,a my to vše měli na pozemku.HLEDÁM OSTATNÍ KLIENTY,ABY JSME SE PŘIPOJILI K ŽALOBĚ,BUDE TO ŘEŠIT PRÁVNÍK MŮJ,A UŽ TO ŘEŠÍ I PRÁVNÍK V PRAZE OD TAKTÉŽ PODVEDENÉ KLIENTY.POKUD NÁS BUDE VÍC,NENÍ MOŽNÉ ABY SOUDCE BYL SLEPÝ,JEDEN ČLOVĚK NIC NEZMŮŽE PROTI TAKOVÝM LUMPŮM.PIŠTE NA berivo@centrum.cz

Re: smlouva - směnka - podvod

Rodina | 25.01.2012

Dobrý den,
jsme na tom úplně stejně!!!!
lion2011@seznam.cz

Re: smlouva - směnka - podvod

sebevrah | 28.01.2012

Zdravím-Tak pojďme něco udělat jinak jim to bude pořád procházet a budou ničit slušné lidi kteří jim naletěli. Nám teď přišlo k zaplacení 1.400.000,- zato že nic neudělali a 355.000,- za penále no není to super.

Re: smlouva - směnka - podvod

Martin | 06.02.2012

Mám podobný problém s ES,přidám se ke každému,ať nás je víc.
martindejl@email.cz

sen-smlouva-směnka-podvod-soud-exekuce-sebevražda

XXX | 06.02.2012

POZOR POZOR POZOR!!!

VŠICHNI SE SPOJTE,ZKOMPLETUJTE VEŠKERÉ PAPÍRY,DOKLADY,KOPIE Z EMAILŮ,TELEFONICKÉ NAHRÁVKY,PROSTĚ VŠE CO JSTE OD NICH OD PRVNÍHO DNE DOSTALI.

BRZY TO PŘIJDE.

trestní oznámení

jendas | 23.01.2012

z vaší zkušenosti
Zkuste podat trestní oznámení na zmíněnou osobu.
Neproběhla li platba , nebudou mít důkaz v účetnictví.
Myslím, že by to zajímalo i finanční úřad.

Re: trestní oznámení

Michaela | 25.01.2012

Co když si účetní doklady antidatují? Peníze jsme žádné neviděli a směnka je odsouzena na 310 tis. Chtěla jsem se zabít, nevíme co s tím dělat, váš názor mi připadá fakt dobrý. Nenapadlo to ani našeho právníka a to ho platíme.

dotaz

xxxx | 12.01.2012

dobrý den, proč soudce nereagoval na vaše námitky. Je to proto, že jste měli ve smlouvě rozhodčí doložku?

Re: dotaz

Novobilská Viktorie | 12.01.2012

Dobrý den. Rozhodčí doložka byla sjednána v rozporu se zákonem a vložena až do dodatku ke smlouvě o dílo. Vztahuje se na dobu prodlení ve výstavbě RD, kterou automaticky již od prvního dne způsobují podle Ekonomických staveb klienti. Každý klient si může ověřit, že v tzv. klientském prostředí v časovém harmonogramu je ve zpoždění i stovky dnů, zatím co Ekonomické stavby jsou vždy v předstihu o desítky dnů.
Na naše námitky tedy nebylo reagována u Směnečného řízení u Krajského soudu, jak jinak, v Plzni. V případě půjčky na 450.000Kč, do které nás David Mencl vmanévroval díky postupu Ekonomických staveb, dokonce soud ignoroval i nařízení zákona o tom, že částky nad 350 tisíc Kč nesmí být předávány v hotovosti, ale pouze převodem z účtu. Advokátka Davida Mencla však k soudu přinesla pouze "čestné prohlášení" zaměstnankyně Davida Mencla, že od něj peníze přijala. Důvod je na snadě, PČR, stejně jako nezávislí advokáti a další poškození klienti jsou si jistí tím, že tyto tzv. "půjčky" jsou pouze fiktivní, a k žádnému převodu financí nedochází. A proč to ignoroval soud? Inu, odpovězte si sám/a. ES,s.r.o. sídlí 4km vzdušnou čarou od Krajského soudu, ten je přes ulici od finančního úřadu, a ten je o pouhé dvě ulice vzdálen od sídla kriminální policie. Vše Plzeň-sever... Jen vzpomeňte na to, že v Plzni lze "vystudovat" na titul JUDr., Bc., za 4 měsíce, kde policie brala úplatky a žádala tzv. výpalné po podnikatelích, a kde soudili také Kájinka. Zkrátka - Plzeň. Netřeba dodávat více.

sebevražda

sebevrah | 12.12.2011

Zdravím všechny podvedené . Taky stavíme s E-S a jsme moc spokojení .Nemáme ani dum ani peníze ,ale zato máme moc ale moc velké dluhy které budeme splácet tak cca.150 let. Nakecaly nám jak to pujde fajn a ho... jenom samé kecání a nabízení pujček které jsou už doslova lichva a pan Mencl je člověk který s toho pujčování žije a zasloužil by pěkně ....... A co nevydět to udělám protože nám zničil život a vůbec ho to nesere. Je to prostě EXEKUTOR!!!!

pravda...slibují a všechno špatně

Smutná | 08.12.2011

Nevěřila jsem co jsem se dočetla a podepsala smlouvu o dílo a nyní jsem v háji, ale jen doufám, že vítězí zdraví rozum soudu. Podpora je dobrá a doufám, že vyhraje spousta lidí a někdo je potrestá.

Re: pravda...slibují a všechno špatně

Rodina | 24.01.2012

Máte všichni pravdu slibování to jim jde, proč se všichni nedomluvíme a nesejdeme se. Když nás bude víc mohli by jsme dát hlavy dohromady...Oni zatím balamutí další slušný lidi. Kdyby jsme tohle věděli, tak by jsme si našli jinou firmu. Rodina

Re: Re: pravda...slibují a všechno špatně

Michaela | 25.01.2012

Souhlasím, aby jsme se všichni sešli. Jsme z Prahy a můžeme jít přidat náš problém k dalším lidem na policii a dát trestní oznámení. Jde o peněžní převody pouze fiktivní a asi opravdu musejí mít převod jejich údajných půjček na účtě. E mail : cerpav@seznam.cz

Ekonomické svině

Tomáš Pravnický | 29.11.2011

ES NIKDY-NIC MI NEPOSTAVILI A DLUŽIM JIM CIFRU SE SESTI NULAMA. JSEM TAKOVEJ MAGOR ZE SEM SI TYHLE VETY PRISPEVKY NEPRECET UZ DAVNO. RADIM VAM TED A UPRIMNE SE 100 PROCENTNI ZKUSENOSTI,SNAD PRAVNICI POMUZOU. SOU TO .......... MENCL A SPOL

Raději odstoupit

Ema | 16.11.2011

Zdravím.Chci se také připojit radou z vlastní zkušenosti.S EK jsme po velkých problémech nepodepsaly smlouvu o dílo a přišly tak o téměř čtvrt milionu korun.Rok poté již bydlíme v novém domě,postaveném jinou firmou a přes naše ztráty,jsme stále ještě ušetřily za celkovou cenu domu.U EK byla cena 3300 000 kč.Ted máme dům za 2700 000 kč,profesionálně postavený,absolutně bez jakýchkoliv problémů.Takže jsme rádi,že jsme našli odvahu odstoupit od smlouvy,i když nás to stálo peníze.Zaplatily jsme zaměstnancům EKpěknou dovolenou.Proto doporučuji-odstoupit co nejdříve.

Záznamy: 271 - 360 ze 376
<< 1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>

Přidat nový příspěvek